Monki släpper en ny app som ska stärka varumärkets position i målgruppen – och öka interaktionen.
Circle K inleder ett samarbete med Plantagen med ambitionen att underlätta för kunden.
Betjänar branschverksamma i området med produkter och sortimentet.
Inga retursedlar krävs när ett paket ska skickas tillbaka. Processen tar mindre än tio sekunder.
Dagligvarukedjan har inlett ett nytt samarbete där syftet är att bättra på kundernas välbefinnande.
Carrefour har lanserat ett nytt koncept för att möta kundernas förväntningar på shoppingupplevelsen.
Flying Tiger Copenhagen lanserar mobil utcheckning. Det frigör tid och gör dessutom kunderna gladare, menar VD Martin Jermiin.
Här blir köpcentrumet innehållsproducent. Vid tre olika tillfällen sänds studioprogram om hållbart hem och mode.
Coop väljer som flera andra att lansera digitala kvitton – men adderar en intressant dimension i satsningen.
Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.