Closet Retail tar butiken till kunderna

Closet Retail tar butiken till kunderna

Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.

Kundupplevelsen viktigare än någonsin

Kundupplevelsen viktigare än någonsin

Kundupplevelsen är viktigare än någonsin. Detta enligt en ny rapport som även visar att generation Z upplever mest friktion.

Circle K testar kassalösa butiker

Circle K testar kassalösa butiker

Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.

Curbside pickup – en vinnande strategi

Curbside pickup – en vinnande strategi

Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup.

Möbelföretag öppnar virtuell butik

Möbelföretag öppnar virtuell butik

Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.

”Contactless dining” i köpcentrumet

”Contactless dining” i köpcentrumet

Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.

Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

Dags att skapa den nya butiksupplevelsen

Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.

Marc Jacobs bjöd på virtuell lanseringsfest

Marc Jacobs bjöd på virtuell lanseringsfest

Gästerna kunde uppleva framträdanden, bli porträtterade, få en bild tagen av en professionell fotograf och delta i ett experimentellt konstprojekt.

Fullt fokus på upphämtning i nytt koncept 

Fullt fokus på upphämtning i nytt koncept 

Valfrihet och ny teknik ger friktionsfri upplevelse i specialdesignad lösning.