I takt med att e-handeln ökar har även behovet av differentierade digitala upplevelser blivit större.
Helhetskonceptet ska bli ett starkt komplement till köpcentrumets nuvarande utbud.
Kunderna spenderar avsevärt mer i butiken utan produkter. Inom kort växer kedjan med ytterligare enheter.
En ny studie visar på utrymme för förbättringar inom Curbside pickup och BOPIS. Så här gör du upplevelsen bättre.
Med tjänster som inte kan erhållas genom onlineshopping, hoppas man kunna leverera ett mervärde.
Coop kompetensväxlar för att bättre möta den nya konsumentens krav. Företaget siktar nu på att bli mer datadrivet och snabbfotat.
Den som vill kan därmed skippa den fysiska kassan.
Beteendepsykologiska teorier ska få AI-algoritmer att fungera bättre inom e-handeln.
Konsumenten ska enkelt kunna se hur ett plagg sitter på den egna kroppen.
Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.