Nu rullar H&M Group ut en pilot där man testar nya tekniska lösningar. Ambitionen är att ge besökarna en ny friktionsfri upplevelse.
Varuhuset som vi känner det håller på att dö. I stället växer en ny plats, med ett lokalt anpassat och digitalt laddat utbud, fram.
På 6 000 kvadratmeter har man skapat en spektakulär destination som ger en inblick i hur ultralyxig re-commerce går till.
Ingka Group och H&M stöttar hyperlokal kreativitet och erbjuder unika upplevelser i nytt butikskoncept. Detta finns i butiken just nu – se bilderna!
Victoria’s Secret lanserar en digital plattform med varumärken från tredje part. Fokus är satt på företag som leds av kvinnor.
Via printade paneler kan Samsungs kunder skapa en unik design med sina egna originalkonstverk eller favoritfoton.
Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.
Ikea fortsätter konverteringen av befintliga varuhus med ambitionen att stötta den digitala affären.
Konceptet för e-sport sätter spelgemenskap i fokus för allt man gör. Expansionen sker i högt tempo – 500 arenor ska öppnas de kommande åren.
Varumärket har ombildat en ikonisk byggnad i stadens historiska kvarter. Nu öppnas platsen för allmänheten för allra första gången.