Konsumentens nya beteenden består till stora delar även i Post Corona Retail. Det visar en ny studie.
I sommar öppnar ett officiellt flaggskepp med fokus på Harry Potter. Se bilderna från butiken här.
Carrefour har lanserat ett nytt koncept för att möta kundernas förväntningar på shoppingupplevelsen.
Kedjan Granit vill skapa mervärde för och digital närvaro. Satsningen linjerar väl med vad konsumenterna vill uppleva i framtidens retail.
Kedjan XXL har inlett en satsning där man samlar in och analyserar omdömen i realtid. Under NRF 2021 berättade man om bakgrunden.
I takt med att e-handeln ökar har även behovet av differentierade digitala upplevelser blivit större.
Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.
För andra året i rad rankas man som Sveriges mest innovativa företag. ”De har lyckats anpassa sig efter förändringar på marknaden”.
Nio åtgärder som bidrar till att du når fram till konsumenterna under pandemin – och står stark på andra sidan.
Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.