Därför storsatsar XXL på CX i realtid 2021-01-18 Detaljhandel Produktutveckling Kundupplevelser XXL #cx #realtid #nrf2021 Skaffa access eller logga in som medlem så kan du läsa denna artikel! Relaterade artiklarFortsatt stor potential för dagligvaror på nätetE-handeln rusade i höjden 2020.Lululemon: "Fysiska butiken är väldigt viktig”Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.Detta driver den nya pandemikonsumentenSnabbare, säkrare och enklare köpupplevelse.
Lululemon: "Fysiska butiken är väldigt viktig”Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Så vill kunden ha framtidens retailKonsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept.