Lidl lanserar för första gången en gemensam varumärkeskampanj i samtliga länder kedjan är verksam i.
Instabee rekryterar Johanna Lindskog Lindell som ny PR- och kommunikationsdirektör. Hon kommer närmast från Foodora.
"Just Do It" blir "Why Do It". Nike möter en ny generation idrottare med budskap som anpassats efter nya förutsättningar.
Svenskar har lågt förtroende för företags hållbarhetspåståenden. En ny studie visar att förtroendet varierar beroende på kategori.
Reitan Convenience vill lyfta fram hållbarhet och engagemang bland sina franchisetagare. Läs mer om hur man kombinerar affärsnytta med samhällsansvar.
En ny undersökning visar att ljud är en särskilt effektiv komponent i omnikanalskampanjer.
En undersökning visar att konsumenterna känner sig ignorerade av annonsörer – och att man avstår från att handla från dessa varumärken.
Nu lanserar svenska kedjan egenproducerad musik. Här är producenten och artisten man valt att samarbeta med.
När kostnaden för att kommunicera i digitala medier rusar i höjden stärks en av den fysiska butikens roller ytterligare.
Kedjan bjuder in Gen Zalpha att dela med sig av berättelser, talanger och kreativitet.