Budskapet i kedjans framtidsplaner: Vi ska öppna 22 000 butiker de kommande tio åren.
En ny modulär hybridbutik som även innehåller en egen 5G-basstation har öppnat.
Läs mer om tankarna bakom konceptet – och se bilderna från butiken.
Skapar en mix av fysiska butiker och fulfillment centers för onlineverksamheten. Här är de konkreta lösningarna man testar.
Matsvinn är centralt i både det ”fritids” man arrangerar och menyn man erbjuder i bistron.
Lågpriskedjans nya koncept riktas till en konsument som tjänar lite mer – men uppskattar att göra fynd.
Den är enkel att flytta, innehåller 5G-teknik och besökaren guidas av roboten Stanley.
”En mångfald av måltidserbjudanden i butik är en tydlig strategisk målsättning vi har”.
Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.
Här vill Burberry knyta kunden närmare sig via social valuta och upptäckarglädje.