Köpcentrumet har påbörjat bygget av en ny sportanläggning på taket.
Adderar digitala kommunikationsytor där man ska dela med sig av kunskap och inspiration.
Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Levi Strauss & Co utökar sitt befintliga samarbete med kedjan och lanserar hundratalet nya produkter för hemmet.
Nu tar kedjan ytterligare ett steg i sitt hållbarhetsarbete och börjar sälja reservdelar online.
Kedjan Granit vill skapa mervärde för och digital närvaro. Satsningen linjerar väl med vad konsumenterna vill uppleva i framtidens retail.
Havsmatsupplevelse kombinerat med kultur, generösa öppettider och försäljning.
Spanska kedjan Zara Home uppdaterar sitt butikskoncept. Den första butiken färdigställs just nu.
Tillsammans ska man verka för att butiker, restauranger och caféer får enkel tillgång till finansiering.
Coop öppnar sin andra obemannade butik. Denna gång rör det sig om ett helt nytt koncept som ska lanseras bredare under året.