Bakom samarbetet finns ett nytt tekniskt ekosystem och ett strategiskt beslut att komplettera utbudet.
Det första resultatet är en miljövänlig könsneutral kollektion.
Två upplevelsebaserade ankare utgör basen i destinationens uppdaterade utbud.
Einride och Lidl driftsätter en uppkopplad eltransport. Lanseringen är ett steg i ett större innovationssamarbete.
Ett nyskapat labb för innovativ retail ska utforska hur teknik, bland annat artificiell intelligens, kan förbättra kundupplevelsen.
Köpcentrumet har påbörjat bygget av en ny sportanläggning på taket.
Adderar digitala kommunikationsytor där man ska dela med sig av kunskap och inspiration.
Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Levi Strauss & Co utökar sitt befintliga samarbete med kedjan och lanserar hundratalet nya produkter för hemmet.
Nu tar kedjan ytterligare ett steg i sitt hållbarhetsarbete och börjar sälja reservdelar online.