This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Puma vässar varumärket med ny hubb

Puma vässar varumärket med ny hubb

Puma har skapat ett nytt koncept som ska bidra till att vässa produkter, kampanjer och varumärke.

Dagligvarukedja öppnar på flygplats

Dagligvarukedja öppnar på flygplats

Kedjan har öppnat sin första butik någonsin på en flygplats. Man vill bygga vidare på framgångarna inom travel retail.

Begagnathandeln tappade fart

Begagnathandeln tappade fart

Den totala försäljningen inom second hand minskade under november. En av försäljningskanalerna ökade dock.

Butikens fasad – ett smycke i sig

Butikens fasad – ett smycke i sig

Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.

En karamell inför julen

En karamell inför julen

”Att vara omgiven av till synes flytande och skimrande diamanter hoppas vi kommer att göra rättvisa åt varumärkets historik”.

November stark månad för e-handeln

November stark månad för e-handeln

Så stor blev e-handelns omsättning för november 2024 enligt Svensk Handels E-handelsindikator.

Nya etableringar på gång  i Fredstan

Nya etableringar på gång i Fredstan

Vasakronan fortsätter att utveckla området. Under våren 2025 sker två nya etableringar i Fredstan i Göteborg.

Coop kombinerar kunskap och nöje

Coop kombinerar kunskap och nöje


Tydlig halo-effekt i Nespressos butiker

Tydlig halo-effekt i Nespressos butiker

Försäljning per kvadratmeter är inte längre det självklara måttet på en butiks framgång.

Då dog upplevelsen

Då dog upplevelsen

”Vissa saker man ser och hör har en förmåga att stanna kvar”.