This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Tydligt BOPIS-budskap från kunderna

Tydligt BOPIS-budskap från kunderna

Kunderna har sagt sitt gällande Buy Online Pickup In Store. Detta är lösningen man efterfrågar.

”Viktig pusselbit för uthållig lönsamhet”

”Viktig pusselbit för uthållig lönsamhet”

Med 149 robotar som hjälper personalen siktar Matsmart på uthållig lönsamhet.

”En ny standard för tematiserad retail”

”En ny standard för tematiserad retail”

I sommar öppnar ett officiellt flaggskepp med fokus på Harry Potter. Se bilderna från butiken här.

Early Bird ansluter sig till iBoxen

Early Bird ansluter sig till iBoxen

Early Bird vill erbjuda sina kunder ytterligare ett leveranssätt – ansluter till iBoxen.

Lululemon satsar på recommerce

Lululemon satsar på recommerce

Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.

Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedja sätter prislapp på lojalitetsprogram

Kedjan testar ett utökat program som kunderna ska betala för. Ambitionen är att skapa tillit och en trygg relation.

Amazon öppnar fygital salong

Amazon öppnar fygital salong

I detta fygitala koncept mixas en fysisk butiksupplevelse med digital teknik.

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Ny teknik bäddar för utökade öppettider

Butiken utökar sina öppettider –kunderna kan handla även när personal inte är på plats.

”Det krävs två – för hållbart mode”

”Det krävs två – för hållbart mode”

Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.

PostNord och HSB i samarbete kring paketboxar

PostNord och HSB i samarbete kring paketboxar

Under april placeras 37 paketboxar ut till bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter runt om i staden.