Varumärket vill hylla produktens vardagsroll och lyfta köpcentrumets comeback som kreativt nav.
Kedjan lyfter vinsten med nytt fokus på varumärket, butik nummer 12 000 har öppnat och kroppskameror hamnar i fokus.
Snabbhet, nya förväntningar och förändrade köpmönster omformar handeln globalt. Här är Omvärldskollen.
Kunder tappar förtroendet – men automation i butik kan vända utvecklingen.
AI-assistenter, robotrestauranger och expressleverans pressar marknaden. Här är fem internationella nyheter.
Förtroendet för lojalitetsprogram vacklar – men handlarna fortsätter att investera. Nya siffror visar varför gapet mellan kund och butik växer.
En ny undersökning visar på en stark tillväxt för second hand i allt från möbler till småelektronik. En specifik ålderskategori driver på utvecklingen.
Kedjorna expanderar med nya butiker i Europa, Mellanöstern och USA. AI tar ny mark i logistik och konsumentbeteende.
Med hjälp av anonym videoanalys erbjuder man en ny typ av målgruppsstyrd reklam i köpcentrum.
Digitala lösningar och fysisk expansion går hand i hand i denna omvärldskoll.