Kompetens och hantverk har satts i fokus i varumärket Etons tolkning av en lyxig butiksupplevelse.
Max öppnar ett flaggskepp i Europas bästa höga byggnad 2024. I närområdet finns bland annat Ikea.
I dag, den 28:e november, öppnar Lager 157 en ny flaggskeppsbutik i köpcentrummiljö.
Efter tio år gör Build-A-Bear Workshop comeback i Sverige. Nya verkstäder öppnas nu i två köpcentrum.
NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.
En ny undersökning tyder på att det blir en fygital jul med mixade kanaler. Men det finns en tydlig förändring jämfört med förra årets julhandel.
Vinteräventyr sätts i fokus när aktören tar steget in i den fysiska handeln. Butiken öppnar i slutet av november.
Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.
Uggs pop up sattes samman i samarbete med Post Malone – som även bjöd på en intim spelning. Se bilderna från butiken!
Begagnade varor under julgranen blir allt vanligare. Att ge bort pre-owned handlar inte bara om prislappen, det visar en ny studie.