Köpcentrum arrangerar skönhetsfestival

Köpcentrum arrangerar skönhetsfestival

 

Köpcentrumet bjuder in till en festival i skönhetens tecken. Under evenemanget lockar man med trendspaningar, seminarier och välfyllda goodie bags. Skönhetsfestivalen Beauty Unbound Pop Up samlar Londons främsta namn inom hår, makeup. I samarbete med Hearst Magazines UK arrangerar köpcentrumet Westfield London en flera dagar lång skönhetsfestival som pågår mellan 6 och 15 maj. Festivalen arrangeras även på … (läs mer)

Bli medlem, eller så kan du läsa även denna artikel!
Kundupplevelser 294 Pro 4417 Köpcentrum 634 Nyheter 3638


Bespoke ger köpcentrumet en ny roll

Bespoke ger köpcentrumet en ny roll

 

Westfields köpcenter San Francisco Center moderniseras med nya funktioner på ytor som fått namnet Bespoke. Där har 3500 kvadratmeter reserverats för innovativa start-up företag inom IT och teknologi. I och med detta tar det annars relativt traditionella köpcentret ett steg in i framtiden.

Bli medlem, eller så kan du läsa även denna artikel!
Pop up 148 Varumärken 264 Visual Merchandising 160 Internationellt 1288


Dockor kommunicerar via beacons

 

Varumärket Ted Baker har i sin butik i Westfield London utrustat skyltdockorna med beacons. Passerande kunder kan bland annat få information om vad skyltdockorna har på sig eller tips om andra aktiviteter i butiken. Ambitionen är att nå ut tidigare till konsumenterna och ge dem en bättre shoppingupplevelse vid besöket i köpcentrumet. Kunder som kommer … (läs mer)

Bli medlem, eller så kan du läsa även denna artikel!
Pro 4417 Internationellt 1288 Omnichannel 319 Ny teknik 480