Bland vinnarna finns Clas Ohlson som utsågs till Årets butikskedja och Willys som utsågs till Årets marknadsförare.
Nu lanserar Zalando sin nya kategori för återbruk där konsumenter både kommer kunna köpa och byta pre-owned-mode direkt på plattformen.
Idén till kedjan föddes ur grundaren David Egonsons önskan om att erbjuda god och nyttig mat som tar lika stor hänsyn till vår hälsa som till naturen.
Det nya köpcentrumet öppnar i ett av Europas mest folktäta och förmögna områden.
Nu har Amazon öppnat en ny exklusiv destination online. Men än så länge är det ”invitation only” som gäller.
Den webbaserade tjänsten ska förbättra shoppingupplevelsen och göra kunden tryggare med sitt val av produkt.
Med hjälp av ny teknik vill Decathlon minimera det manuella arbetet för att i stället kunna fokusera på att hjälpa kunderna.
Burger King har tagit fram ett nytt restaurangkoncept som ökar kundens valfrihet samtidigt som man minskar sitt eget fotavtryck.
”Det gör köpcentrumet till en kontrastrik och mer mångfacetterad mötesplats”. Klättercentret är end el av en större satsning på välmående.
Apples butik omges helt av vatten och bjuder på 360 grader panoramautsikt över den spektakulära stadssilhuetten.