Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.
Det pratas mycket om ny teknik inom detaljhandeln. Men för kunderna är det flexibilitet som toppar önskelistan.
Onlineshopping i pop up-hus. ”Vi ville skapa en upplevelse utanför butiken att stiga in i, utforska och bli inspirerad av”.
Klarna lanserar en rad nyheter bland sina tjänster. De mest intressanta har AI som en viktig beståndsdel.
Coop ställer ut sina första mobila e-handelsskåp. ”Vi vill underlätta vardagens bestyr”.
Ett nytt samarbete i köpcentrumen ska förena den fysiska och digitala världen. Ambitionen är att tillgängliggöra e-sporten för en bredare publik.
Höst- och vintersäsongen är här och det gäller att vara väl förberedd med rätt erbjudanden. Här är sex absoluta måsten i detaljhandelns AW 23/24.
I höst kan Frölunda Torgs besökare lära sig sticka – och umgås med hantverkskunniga pensionärer.
Apohem skapar ny community. Aktiva kunder belönas bland annat för sina recensioner.