Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.
Kunderna väljer varor och kan sedan lämna butiken. Registrering och betalning sköts automatiskt.
Nu utökas testet med ännu en automatisk butik. Denna gång vid flygplatsen.
Modevarumärket Burberry och kinesiska techbolaget Tencent (WeChat) har inlett ett samarbete. Tillsammans ska man skapa ett nytt koncept.
Missionen är att göra retail tillgänglig för alla (varumärken) via en ny butiksmodell. Nu tar kedjan första stegat i en internationell satsning.
Tupperware har öppnat sin första pop up-butik någonsin. Varumärket, som funnits i 75 år, håller öppet i butiken fram till den 22 december.
Vi har tidigare berättat att Amazon sägs arbeta på ett helt nytt fysiskt dagligvarukoncept. Nu bekräftar företaget för första gången satsningen.
Nu lanserar hon en butik som erbjuder hennes egna favoritprodukter.
Det amerikanska varumärket Lululemon öppnar sin näst största butik. Man gör det med sitt mest upplevelseinriktade koncept hittills.
Under en gala i Palais des festivals i Cannes delades Mapic Awards 2019 ut. Priset för årets köpcentrum gick till Thailand.