Ambitionen är att erbjuda en ”inkluderande, omslutande och personaliserad” digital upplevelse som efterliknar fysisk handel.
Stänger koncepten Books, Pop up och 4-star. Man gör det för att i stället fokusera mer på dagligvaror och kassalös Just Walk Out-teknik.
Lidl har i dag öppnat sina första åtta butiker i Estland. Inför detta har man skapat ett team med såväl varierande bakgrund som erfarenhet.
Nu möts Whole Foods kunder av en friktionsfri upplevelse där köp och betalning sker med automatik. Se bilderna från butiken!
E-handelsföretaget delar med sig av relevant innehåll i tunnelbanan. Budskap och bilder anpassas i realtid efter det lokala värdet.
Kedjan växlar nu upp satsningen på curbside pickup med nya tjänster. Ambitionen är att använda sina fysiska butiker som lokala hubbar för fulfillment.
Kunderna kan numera köpa med sig pizza i lågprisbutiken – tillagad av en robot.
Stor rotation i erbjudandet och tydlig samhällsnytta. Nu öppnar Ingka Centres första mötesplats i en urban miljö, den första satsningen i Europa.
Shopping, nöjen och boende. Nytt livsstilskoncept utformas som ett samhälle i miniatyr – där invånare skriver nya kapitel i sin egen berättelse.
Modevarumärket var banbrytande inom direkt till konsument (DTC). Nu gör man ny butiksentré – med en kollektion riktad till generation Z.