RETAIL. Muji öppnade nyligen en butik i Stockholm. Nu har man invigt sitt nya – hittills största – flaggskepp där man valt att fokusera på mat och trä.
En ny tjänst har lanserats där man kan se vad andra söker på för tillfället. Detta med inriktning på shopping.
Butiken utan varor erbjuder stora upplevelser. Väl inne promenerar kunden genom glaciären där ljud av is som spricker hörs. Det är 12 grader kallt.
Tyngre erbjudanden via samarbeten. Den nya tidens kundupplevelser testas nu i ett pilotprojekt.
Fygitalt koncept. Adidas nya flaggskepp är varumärkets mest digitala satsning i en fysisk butik.
Kedjan har skapat ett nytt butikskoncept efter kundernas förväntningar på den nya tidens retail.
Förutom nytt sortiment och uppdaterad butiksdesign hittar kunden nu även ett kuraterat utval.
Ytan har laverats samtidigt om sortimentet har utökats mer än någonsin. Se bilderna!
Nu lanserar Electrolux Home ett nytt butikskoncept där man vill bjuda besökarna på en ny upplevelse kring matlagning, smak och gemenskap.
Esprit erbjuder en uppkopplad, intelligent och personaliserad upplevelse.