Kedjan lanserar autonom matlagning i butik med hjälp av robotar. Läs om det banbrytande pilotprojektet!
Framtidens kundmöte byggs med både intelligens och empati. Så här går det till enligt ny rapport.
De mest framåtdrivande detaljhandelsföretagen fortsätter att vara innovativa. Detta är vad som krävs för att bli en vinnare.
Den obemannade butiken är öppen alla dagar dygnet runt. ”Vi är övertygade om att olika platser kräver olika lösningar”.
Konsumenter är tveksamma till inslag av AI i kundservicen. Man vill inte att tekniken ska ersätta människor i kundkontakten. Det visar en ny undersökning.
Zunas grundare Kajsa Samuelsson menar att e-handelns sortimentsarbete kan automatiseras.
Lågpriskedjan tar hjälp av AI för att automatisera och optimera beställningar av frukt och grönt.
Med en automatiserad AI-lösning vill man skapa framtidens hälsokontroll – bland annat i köpcentrum.
Ska bidra till utvecklingen av staden med fokus på mikromobilitet.