E-handlaren ett av få exempel på företag som man anser representerar en stor bredd av svenska befolkningen i sin kommunikation.
För andra året i rad rankas man som Sveriges mest innovativa företag. ”De har lyckats anpassa sig efter förändringar på marknaden”.
Samarbete experimenterar med kund- och konsumtionsbeteenden för att utforska en gallerias roll i framtidens handel.
Kommunens engagemang och arbete för en hållbar och etisk konsumtion är ett föredöme för andra.
Nio åtgärder som bidrar till att du når fram till konsumenterna under pandemin – och står stark på andra sidan.
Ny studie visar på behov i Sverige av ökad automation, bättre samarbete, mer kundcentrering och större användning av AI.
Odd Molly tar nu efter ett flertal Live Video Shopping-event ett nytt grepp om formatet. Tittaren bjuds in på livestreamat matmingel.
”En mångfald av måltidserbjudanden i butik är en tydlig strategisk målsättning vi har”.
Stadskärnorna drabbades hårt när pandemin slog till under våren 2020. Nu svarar man upp mot en ny efterfrågan, enligt en färsk rapport.
Det svenska varumärket Didriksons fortsätter att förstärka sin fysiska närvaro i handeln och adderar ytterligare en pop up-butik.