Man skiljer sig med en exklusiv inriktning, från övriga aktörer. ”Vi vet att kunderna vill ha riktigt bra kvalitet som är enkelt att handla”.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.
Får ansvar för koncernens övergripande kommunikation i Sverige och Norden.
Ny e-butik med hållbarhet i fokus. ”Bra både för dig, dina medmänniskor och vår planet”.
Snabbhet är kärnan i Foodora Markets erbjudande, något som även gäller etableringstakten.
Hållbarhetsexperten Caroline Kjerstadius rekryteras som Lidl Sveriges nya hållbarhetschef.
Synoptik ser fortsatt den fysiska butiken som överlägsen för att bygga relation med sina kunder.
Utöver en allmän uppfräschning av ytorna utökas det nya Restaurangtorget. Fokus i förvandlingen ligger på hållbarhet.
Bristen på varor är en av bakomvarande anledningar. Hybridshoppingen kommer bli ännu mer dominerande i årets julhandel.
Konsumenterna är fortfarande angelägna om att uppleva saker på plats. Det konstaterar Ikea som nu storsatsar på nya butiker.