Tiden det tar att beställa en säng i butik reduceras till endast två minuter. ”En otroligt viktig utveckling för kunder och personal” säger VD Jan Ryde.
Kunderna väljer varor och kan sedan lämna butiken. Registrering och betalning sköts automatiskt.
Dagligvarukedjan öppnar pop up-restaurang för hundar.
Marie Svedberg har utsetts till Sveriges bästa butiksbiträde.
Det var länge en central plats i den svenska skateboardkulturen. Nu öppnar en ny satsning för skateboardintresserade i Gallerian i Stockholm.
Effekten bättre i vissa kundsegment än andra och den varierar över tid. Detta enligt en ny studie.
Jakten på den friktionslösa kundupplevelsen fortsätter. Dagligvarukedjor eliminerar nu kassan för de som vill checka ut med mobilen.
Kundernas förväntningar stiger snabbt. Nio av tio konsumenter efterfrågar en personaliserad och konsekvent kundupplevelse.
Esprit erbjuder en uppkopplad, intelligent och personaliserad upplevelse.
Man vill bjuda på inspiration, kunskap och roliga events. Nu testar Femman ett nytt koncept där köpcentrumet får besök av några av landets mest kända podcastprofiler.