Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
I detta fygitala koncept mixas en fysisk butiksupplevelse med digital teknik.
Robotarna har redan utfört 6 000 leveranser från caféer och restauranger. Nu hakar detaljhandelskedjorna på.
Det blev en minst sagt intensiv måndag i Storbritannien när bland annat retail och pubar åter öppnade.
Nike delar in inlämnade produkter i tre kategorier. Lösningen rullas ut i butik just nu.
I Norge är nu Clas Ohlsons leveransalternativ ”Hämta utanför butik” mer populärt än någonsin. Det bedöms vara här för att stanna.
Med löparbanor, klätterväggar och simulatorer vill man inspirera sina kunder.
Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.
Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Lululemon har nått sitt mål att fördubbla sin försäljning via e-handel. Man gjorde det tre år tidigare än beräknat.