Butiken är viktig för att möta kundens förväntningar på snabba leveranser – förutsatt att man löser dessa fem utmaningar.
Steget till att börja sälja heminredning ses av företaget som en naturlig utveckling av produktsortimentet.
Erikshjälpen Second Hand satsar på tre nyetableringar i storstäder. En av dem blir i form av en omnikanalsbutik med ett nytt koncept.
”Med lanseringen av Amazon Prime kan vi ta nästa steg i vårt kunderbjudande”.
E-handeln växter med 16 procent under andra kvartalet. Allt fler erbjuder fria returer.
Dagligvarukedjan inleder ett samarbete med Amazon, samtidigt som man utökar sin satsning på last mile-robotar.
Allt fler konsumenter reagerar negativt på för stora förpackningar med onödig luft.
Trots att e-handeln utvecklades mer positivt än någonsin under pandemins inledning fortsätter tillväxten.
Den grundläggande drivkraften är fortfarande bekvämlighet. Det framgår i en ny undersökning.
Lanserar en ny kedja av virtuella butiker i Sverige. Siktar på butiker i minst tio städer under 2022.