Varumärket & Other stories, som ägs av H&M, har tagit fram en specialdesignad varuautomat.
Ikea öppnar sin första renodlade butik för återbruk. Företaget vill testa och utveckla en cirkulär och hållbar affärsmodell för framtiden.
Kunderna kan köpa och sälja högkvalitativa vintageobjekt. Så här fungerar det.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.
Man vill stärka sitt varumärke och skapa en möjlighet att fysiskt möta kunden.
E-handelsföretaget Jollyroom har öppnat fysisk butik i Stockholm. ”En chans att komma närmare kunden”.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Med det nya konceptet vill man möta den allt större efterfrågan på e-dagligvaror med leverans.
Man kallar sig för den första hållbara plantbaserade hamburgerkedjan. Siktet är inställt på internationell expansion.