KappAhl öppnar e-handel i Polen

 
I dag expanderar KappAhl sin e-handel till Polen. Nu blir modekedjan tillgänglig för sina kunder över hela Polen dygnet runt, alla dagar. – Det är kunden som väljer när och hur hon vill shoppa, säger KappAhls marknadsdirektör Joakim Holmstrand. Nu finns KappAhl dygnet runt, alla dagar, även i Polen och därmed på alla våra försäljningsmarknader. KappAhls … (läs mer)
Bli medlem eller så kan du läsa även denna artikel!
Nyheter 2704 Internationellt 947 Pro 3514 E-handel 655


KappAhls julkollektion till förmån för Bris

 
Modekedjan Kappahl uppmanar sina kunder att stödja Bris arbete med barn och unga som har det svårt. I år har en specialdesignad pyjamaskollektion me pingvinmotiv tagits fram. – Pingvinernas olika mönster symboliserar att alla barn är olika men unika på sitt sätt och att det är viktigt att alla får lov att vara sig själva … (läs mer)
Bli medlem eller så kan du läsa även denna artikel!
Nyheter 2704 Pro 3514 Mode 190


KappAhl inspireras av Marocko

 
KappAhl lanserar två kollektioner inför våren och sommaren 2015 med bohemiska influenser och inspiration från Marrakesh, Marocko. I en bohemisk stil som kommer i vita nyanser lanseras kollektionen Vintage Stories inför våren. Den avslappnade stilen förstärks med fransar, spetsar och accessoarer. Därefter lanseras en hållbar kollektion, Dreams Through a Lens, inför sommaren med inspiration från … (läs mer)
Bli medlem eller så kan du läsa även denna artikel!
Pro 3514 Nyheter 2704 Mode 190


KappAhl samlar in textilier i butikerna

 
Nu finns insamling för avlagda textilier och skor i alla KappAhls svenska butiker. Textilinsamlingen är en del i modekedjans ambition att underlätta för kunderna att bidra till återbruk av avlagda textilier och på så vis bidra till att öka tillgången av textilier som framställts av återvunna material. – Att ta tillvara kasserade textilier är en … (läs mer)
Bli medlem eller så kan du läsa även denna artikel!
Nyheter 2704 Pro 3514 Produktutveckling 231 Trender 344


KappAhl lanserar ny kollektion

 
KappAhl lanserar i november en kollektion med behåar och trosor som vänder sig till den unga tjejen och som man uttrycker det i ett pressmeddelande, ”den petita kvinnan”. Tanken bakom kollektionen som döpts till Me and me, är att fylla glappet mellan kunden som lämnat barnavdelningen men fortfaranden inte hittar sin storlek och smak bland … (läs mer)
Bli medlem eller så kan du läsa även denna artikel!
Pro 3514 Nyheter 2704