Livestream shopping etablerar sig snabbt som en försäljnings- och marknadsföringskanal att räkna med. Detta enligt en ny studie.
En lokal konstnär har satt tonen i den färgsprakande och nyskapande miljön i lågpriskonceptet. Butik nummer två har nu öppnat.
För att fira sitt 50-årsjubileum har Nike skapat en upplevelse kring varumärkets förflutna, nutid och framtid.
Butiken blir den första av sitt slag i Sverige med ett helt nytt butikskoncept som underlättar och förbättrar shoppingupplevelsen.
”Det här sökverktyget höjer ribban och ger ökad synlighet för våra kunder”.
Ikea lanserar en ny AI-driven kundupplevelse. Tjänsten använder sig av en teknik som finns i bland annat självkörande bilar.
Nu rullar H&M Group ut en pilot där man testar nya tekniska lösningar. Ambitionen är att ge besökarna en ny friktionsfri upplevelse.
Kundupplevelsen har utvecklats med hjälp av algoritmer och data. Amazon har nu öppnat sin första fysiska modebutik.
Den danska kedjan Søstrene Grene mixar kreativ inspiration och digital handel. ”Det är intuitivt, enkelt och bekvämt.”
Varumärket Eton vill överträffa kundernas förväntningar i ett nytt hållbart butikskoncept. Man testar även en ny strategi för visual merchandising.