Zalando utforskar hur ChatGPT kan utveckla shoppingupplevelsen. ”Det här är bara början”.
Lågprisinriktade modekedjan Primark har lanserat sin första produktserie som är designad för återbruk. Här är tankarna bakom satsningen.
Levi's ska nu utforska hur AI kan bidra till att öka mångfalden i företagets visuella kommunikation.
H&M tar steget in i metaversum. Varumärket låter användaren skapa sina egna plagg i den virtuella världen. Se hur upplevelsen skapades.
Modevarumärket firar ettårigt "Metaversary" med en kollektion som föddes virtuellt. Det är en del av ambitionen att skapa nya fygitala upplevelser.
Shein har öppnat kontor och sin första distributionsanläggning i landet. Etableringen ger en bild av vad företaget prioriterar just nu.
Zara, som ägs av spanska Inditex, lanserar en ny plattform för återförsäljning och reparationer.
En upplevelse späckad med färger, former och instavänlig visual merchandising. Följ med in i Monkis värld – fylld av systerskap och inspiration.
Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
Gina Tricots omni-inriktade butikskoncept har öppnat i företagets hemstad. Se bilderna från den senaste etableringen!