Apple har nyöppnat sitt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Varumärkets glaskub välkomnar besökaren till en av stadens största turistattraktioner. Se bilderna här!
Kollektionen är framtagen för Instagram och syftet är att skapa uppmärksamhet kring varumärket – men också att bidra till ett mer hållbart sätt att handla.
Nu öppnar Nordiska Kompaniet sin nya sportdestination. Sex nya avdelningar har samlats på ett och samma våningsplan. Se bilderna här!
Sportvarumärket Puma satsar på personalisering, digitala upplevelser och interaktiva speglar i sitt nya flaggskepp. Se bilderna från butiken här!
Med sitt nya flaggskepp vill varumärket stänga av kundens autopilot för shopping. Med hjälp av ny digital teknik bjuder man in till träningspass i butiken tillsammans med sportikoner i världsklass.
Nu öppnar Dysons första Blow Dry Bar i Sverige. Man erbjuder styling med sin teknologi. Här ska kunderna kunna uppleva produkterna – och betala för det.
The Container Store är specialiserat på lösningar för förvaring. Nu har man skapat ett koncept för personaliserade garderobslösningar. Se det här!
Hudvårdsmärket lanserar nu en ny digital lösning för sin fysiska butik. Systemet förser kunderna med information och digital inspiration.
Dagligvaror med fokus på färskvaror och färdiga rätter. Lågpriskedjan har skapat ett nytt koncept som i praktiken är ett testlabb för kunskap och nya insikter.
Nike öppnade nyligen sitt renoverade flaggskepp. Men det är inte butikslokalen som fått mest uppmärksamhet så här långt – det är skyltningen.