Inom kort öppnar varumärket ett nytt flaggskepp där innovation ska möta interaktion.
Etableringarna är strategiskt placerade för att maximera tillgängligheten i regionen.
Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.
Klockvarumärket Swatch – kända för sin lekfulla och sportiga design – öppnar under våren en ny fysisk butik.
Överraskande enkelt att ta de första stegen mot minskad och medveten konsumtion, enligt ny forskning. ”Kan tyda på en normförändring”.
Varför skriver vi om hotell? Det kan tyckas vara en befogad fråga. Anledningen är att detaljhandeln är i förvandling, men så även de miljöer som den verkar i.
Stadskärnan återtar positionering. ”Det blir en plats för återhämtning och nöje i stadens centrum”.
Julhandeln tidigareläggs – novemberhandeln på nätet överträffade decemberhandeln.
Morgondagens köpcentrum utvecklas hand i hand med detaljhandeln. Det är en plats som allt mer liknar en stadsmiljö.
I en av sina största satsningar ska Sephora uppdatera sitt butiksbestånd. Bakom satsningen finns en övergripande ambition.