This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Innovation möter interaktion i flaggskepp

Innovation möter interaktion i flaggskepp

Inom kort öppnar varumärket ett nytt flaggskepp där innovation ska möta interaktion.

Cykelaktör expanderar strategiskt

Cykelaktör expanderar strategiskt

Etableringarna är strategiskt placerade för att maximera tillgängligheten i regionen.

Skechers lyfter in sporten i butiken

Skechers lyfter in sporten i butiken

Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.

Swatch öppnar ny butik

Swatch öppnar ny butik

Klockvarumärket Swatch – kända för sin lekfulla och sportiga design – öppnar under våren en ny fysisk butik.

Vägen till minskad konsumtion

Vägen till minskad konsumtion

Överraskande enkelt att ta de första stegen mot minskad och medveten konsumtion, enligt ny forskning. ”Kan tyda på en normförändring”.

Fem favoriter

Fem favoriter

Varför skriver vi om hotell? Det kan tyckas vara en befogad fråga. Anledningen är att detaljhandeln är i förvandling, men så även de miljöer som den verkar i.

Hotellsatsning stärker stadskärnan

Hotellsatsning stärker stadskärnan

Stadskärnan återtar positionering. ”Det blir en plats för återhämtning och nöje i stadens centrum”.

Så mycket ökade e-handeln i december

Så mycket ökade e-handeln i december

Julhandeln tidigareläggs – novemberhandeln på nätet överträffade decemberhandeln.

Framtidens köpcentrum tar form

Framtidens köpcentrum tar form

Morgondagens köpcentrum utvecklas hand i hand med detaljhandeln. Det är en plats som allt mer liknar en stadsmiljö.

Sephora uppdaterar butiksbestånd

Sephora uppdaterar butiksbestånd

I en av sina största satsningar ska Sephora uppdatera sitt butiksbestånd. Bakom satsningen finns en övergripande ambition.