Ikea fortsätter konverteringen av befintliga varuhus med ambitionen att stötta den digitala affären.
Mister Spex benämner sig som en ”digitalt driven omnichannel-optiker”. Varumärket utökar nu sitt fysiska butiksnätverk.
Konceptet för e-sport sätter spelgemenskap i fokus för allt man gör. Expansionen sker i högt tempo – 500 arenor ska öppnas de kommande åren.
Lindex investerar stort i nytt omnilager. Satsningen säkerställer en skalbar och hållbar logistiklösning för företagets samtliga försäljningskanaler
Konsumentens intryck av ett varumärke påverkas i hög utsträckning av de digitala upplevelserna. Till och med mer än vad ett butiksbesök gör. Det är en av nio tunga insikter från en färsk undersökning kring den nya digitala kunden.
Siktar på hållbar och cirkulär stadsutveckling. ”En unik möjlighet att som forskningsinstitut få använda en hel stadsdel som innovationsmiljö”.
Kassalöst vinner mark i detaljhandeln. Dagligvarukedjan har inlett ett samarbete som – via en smart kundvagn – låter kunderna skippa besöket i kassan.
Den nya rollen innebär ansvar för varumärkets ambitioner och aktiviteter i metaversum samt dess web3-strategi.
Varumärket Eton vill överträffa kundernas förväntningar i ett nytt hållbart butikskoncept. Man testar även en ny strategi för visual merchandising.
E-handlare kan nå cirka 40 procent av Sveriges befolkning via iBoxens lösning. Nya användningsområden har nyligen adderats.