Näthandeln har ökat dramatiskt under pandemin, inför julen ska innovativa pup up-centraler öka kedjans leveranskapacitet.
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.
Från och med i dag kommer nattluckan på Circle K vara öppen även på dagtid.
Carrefour har öppnat sin digitala marknadsplats för små oberoende verksamheter inom retail.
The Body Shop väljer att i samband med Black Friday belysa frågan om mäns våld mot kvinnor och killars våld mot tjejer.
Försäljningen via sociala medier ökar stadigt. Nu har den den pågående pandemin accelererat utvecklingen rejält.
Ett nytt initiativ ska utforska morgondagens shopping. I det första projektet riktar man fokus på framtidens brevlåda.
Utmärkelsen har som syfte att uppmärksamma duktiga entreprenörer inom drivmedelsbranschen.
Kedjan sätter samman en Innovation Hub, ett nytt team av specialister.
Kedjan ska öppna en ny restaurang som är ”digital-only”. Här är det upphämtning och hemleveranser som gäller till hundra procent.