Snabbare burgare med ny teknik

Snabbare burgare med ny teknik

Max Burgers har inlett ett samarbete som gör att maten kan levereras snabbare och tillagas i rätt tid innan avhämtning.

Tryggare produktval med virtuellt provrum

Tryggare produktval med virtuellt provrum

Den webbaserade tjänsten ska förbättra shoppingupplevelsen och göra kunden tryggare med sitt val av produkt.

Klättring del av satsning på välmående

Klättring del av satsning på välmående

”Det gör köpcentrumet till en kontrastrik och mer mångfacetterad mötesplats”. Klättercentret är end el av en större satsning på välmående.

Closet Retail tar butiken till kunderna

Closet Retail tar butiken till kunderna

Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.

Kundupplevelsen viktigare än någonsin

Kundupplevelsen viktigare än någonsin

Kundupplevelsen är viktigare än någonsin. Detta enligt en ny rapport som även visar att generation Z upplever mest friktion.

Circle K testar kassalösa butiker

Circle K testar kassalösa butiker

Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.

Curbside pickup – en vinnande strategi

Curbside pickup – en vinnande strategi

Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup.

Möbelföretag öppnar virtuell butik

Möbelföretag öppnar virtuell butik

Möbelföretaget lanserar nu en virtuell butik. Kunden får tillgång till rådgivning och personliga rundturer via videosamtal.

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Bikester närmare kunden med nytt nätverk

Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.

”Contactless dining” i köpcentrumet

”Contactless dining” i köpcentrumet

Begreppet ”contactless dining” introduceras nu inom food & beverage för att locka tillbaka kunderna till köpcentrumens matutbud.