Ny forskning betonar vikten av att medarbetare befinner sig på ”rätt” avstånd till kunden. Detta är vad man rekommenderar.
Kedjan lyfter in ett dark kitchen med sex restaurangvarumärken i butiken.
Kedjan har lanserat personaliserad prissättning baserad på AI. Man ser redan en rejäl effekt på konvertering och lojalitet.
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
Kunderna plockar de produkter man vill ha och betalningen sker med automatik.
Sergelgatan i centrala Stockholm genomgår just nu en förvandling. Ambitionen är att bli ett nytt centrum för upplevelser.
Pandemin har accelererat utvecklingen av teknikrelaterade lanseringar. Det visar en ny studie.
Klassiska varuhuset lyfter in trädgården i butiken med en kreativ sortimentsmix och unika produkter.
”Vi ser stor potential i denna lösning”, säger Freddy Sobin, VD på Kicks.
Med avtagbart tak ska gästerna kunna njuta av maten i friska luften – oavsett om det regnar eller är soligt.