Ett nytt kontaktlöst robotkoncept har öppnat. ”Det handlar om snabbhet”, säger grundarna som vill förändra hur vi handlar.
Budskapet i kedjans framtidsplaner: Vi ska öppna 22 000 butiker de kommande tio åren.
Två tunga samarbeten inleds nu. Större fysisk räckvidd och utökad kundbas finns bland fördelarna för parterna.
Varannan kund väljer självbetjäning. Tanken är att de nya kassorna ska komplettera och avlasta ordinarie kassor.
Kedjan står stark i pandemin. One-stop shopping och curbside bäddar för framgången.
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
Näthandeln har ökat dramatiskt under pandemin, inför julen ska innovativa pup up-centraler öka kedjans leveranskapacitet.
Carrefour har öppnat sin digitala marknadsplats för små oberoende verksamheter inom retail.
Kedjan ska öppna en ny restaurang som är ”digital-only”. Här är det upphämtning och hemleveranser som gäller till hundra procent.
Landets två största köpcentrum erbjuder snabbtester av Covid-19. Svaren levereras redan efter tio minuter.