Uniqlo har öppnat en ny retail-destination. Den präglas av flera samarbeten som var och ett bidrar till en lokalt präglad upplevelse.
Den 25 maj är det invigningsfest på nya Ikea Kållered. Besökarna möts av en hel del intressanta nyheter. Se bilderna!
En obemannad butik med möjlighet att utforska – och beställa – mopeder och motorcyklar har öppnat i Stockholm.
En ny plattform erbjuder retail-as-a-service, en snabbfil för varumärken in i den fysiska handeln. Så här fungerar det.
Varumärket har skapat en 3D-utskriven butik i återvunnen plast. Ambitionen är att provocera fram en verklig förändring – och att skona miljön.
HM&Group skapar en ny destination med en breddad upplevelse, anpassad efter unga kunders preferenser. Här är varumärkena som ska ingå.
Nyskapande butik mixar häpnadsväckande arkitektur, återbruk, reperationer och personalisering i ett koncept bortom traditionell handel.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
I dag öppnar Apple en ny flaggskeppsbutik. Förutom produkter erbjuder man även fördjupande seminarier och utbildningar. Se bilderna!
BTS har utvecklats till något av K-popens superstjärnor. Inom kort öppnar pojkbandet en butik i köpcentrumet.