LinkedIn lockar till sig allt fler varumärken i lyxkategorin. ”Det dras onödiga gränser mellan B2B och B2C”, menar man.
”Vi strävar alltid efter att omdefiniera vad det innebär att vara en lågpriskedja”.
Butiken är viktig för att möta kundens förväntningar på snabba leveranser – förutsatt att man löser dessa fem utmaningar.
Ska erbjuda teknikbaserade betal- och finansieringslösningar – för egna och andras kunder.
Kunderna handlar produkter i förpackningar som sedan återlämnas, rengörs och används igen.
Allt fler konsumenter reagerar negativt på för stora förpackningar med onödig luft.
Trots att e-handeln utvecklades mer positivt än någonsin under pandemins inledning fortsätter tillväxten.
Den grundläggande drivkraften är fortfarande bekvämlighet. Det framgår i en ny undersökning.
Morgondagens vinnare omfamnar den nya hybridkundens behov. Så här går det till.
Lanserar en ny kedja av virtuella butiker i Sverige. Siktar på butiker i minst tio städer under 2022.