Nytt butiksformat ska hjälpa människor att utforska och dessutom skydda det lokala friluftslivet och dess natur.
Erbjuder fullsortimentsbutik, café, tre dubbelbanor samt en specialbyggd padelbana för test- och provspel.
Nike vill skapa en brygga mellan digital och fysisk handel. Här är nyheterna i varumärkes senaste och digitalt laddade butikskoncept.
Har utveckla sin e-handel från enskild butik till marknadsplats. Nu lanseras lösningen.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
Med löparbanor, klätterväggar och simulatorer vill man inspirera sina kunder.
Lululemon har nått sitt mål att fördubbla sin försäljning via e-handel. Man gjorde det tre år tidigare än beräknat.
Det nya padelkonceptet etablerar en flaggskeppsbutik parallellt med sin satsning på e-handel.
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.
Kedjan XXL har inlett en satsning där man samlar in och analyserar omdömen i realtid. Under NRF 2021 berättade man om bakgrunden.