"Just Do It" blir "Why Do It". Nike möter en ny generation idrottare med budskap som anpassats efter nya förutsättningar.
Kulturer formar beteenden. En ny rapport visar att fem identiteter påverkar köpbeteenden och förväntningar.
En ny studie visar att konsumenterna upptäcker nya produkter via AI. Utvecklingen förändrar både kundresan och företags strategier.
Från AI-utbildning för medarbetare till interaktiva doftkampanjer och strategiska butiksetableringar. Här är vår snabba internationella spaning.
Varumärket vill hylla produktens vardagsroll och lyfta köpcentrumets comeback som kreativt nav.
Kedjan har lanserat en AI-driven kampanj som snabbt fick stor spridning i sociala medier.
Gamla föreställningar står i vägen för användandet av AI inom försäljning. Här är fem sådana du kan släppa redan i dag.
En ny undersökning visar att ljud är en särskilt effektiv komponent i omnikanalskampanjer.
Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.
Svenska e-handlare är optimistiska inför 2025. Det visar en ny undersökning som också listar de största utmaningarna.