Samarbete bakom ny pop up. Satsningen ska inspirera fler att upptäcka löpningens positiva effekter.
I en ny pop up hos Nordstrom kombineras produktinnovation och communityevent.
”Vi tar ännu ett steg mot koncept som kombinerar butik med en större upplevelse”.
Ett mall run arrangeras för första gången i ett svenskt köpcentrum. Man hoppas starta en ny trend.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Hoka har öppnat sin första fristående butik i Europa. Här erbjuder man en aktivitets- och samlingsplats för sin community.
Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Varumärket Hoka har skapat en AR-upplevelse där man tar målgruppen till världens tuffaste trail-lopp i franska Alperna.
Lululemon går in i ny kategori med en mission. ”Sportskor ofta är designade för män och sedan anpassade för kvinnor. Det passar inte oss alls”.