
#kampanjer


Öppnar trottoarsalong på en kvadrat
I samband med Stockholm Pride 2017 lanserar Wella ”Take pride in your hair”. Som en del i kampanjen öppnar man en liten salong på trottoaren till en av Stockholms mest gångtrafikerade gator.

Lotta Lundgren i filmsamarbete med Coop

Wes Anderson bakom H&Ms julfilm

Smart matklocka lyfter gallerians utbud
För att fira och uppmärksamma sina matställen har köpcentrumet utvecklat matklockan och en tävling där vinnaren får möjlighet att äta gratis i en månad.

Peak utmanar med virtuella pop up-butiker
Peak Performance ger målgruppen i uppdrag att hitta företagets virtuella pop up-butiker. De placeras på utvalda vackra platser vid solens upp- och nedgång, och den som slutför utmaningen har chansen att välja fritt i Peak Performance virtuella pop up-butik.

Ikea vill göra fotokonst tillgänglig för alla
Under några dagar i vår vill Ikea förvandla sina varuhus till världens största galleri, där modern fotokonst ska bli tillgänglig för alla.
Alla vill se ut som Beckham
Alla vill klä sig som Beckham. Det är temat i H&M:s nya reklamfilm med stjärnan i huvudrollen.
Finsk handel: Ta lärdom av skrotkampanjen
Fjolårets skrotningspremiekampanj för bilar var mycket lyckad. "Det är något man kan lära sig, att åtgärder kan ha verkan".