Sommaren 2020 kommer Coop tillbaka till Kävlinge med en helt ny butik. Butiken får ett centralt läge i den nya stadsdelen, Stationsstaden.
Varumärket Morris öppnar sin andra fysiska butik, man gör det i en nyrenoverad del av stadskärnan. "Gården blir en genuin oas bland karaktärsfulla hus".
Maxjennys pop up-butik fylls med färgsprakande plagg som bäst beskrivs som en hybrid mellan konst och mode.
Inom kort öppnar Beauty Bargain som ska erbjuda skönhet och välbefinnande i en inspirerande butiksmiljö.
Inte nog med att det är varumärkets största, det är nu även officiellt fastställt att det är världens största modebutik. Här är tre nya upplevelser i konceptet.
Framtidens butik är uppkopplad och har andra funktioner än den traditionella. Kedjan vet nu, efter att tre testbutiker öppnats, vad kunden verkligen vill ha.
Under april dyker Gateau upp i from av pop up-butiker med påsktema. I sortimentet finns bland annat handgjorda chokladägg.
Varje plagg är unikt och handplockat. Många av kläderna och skorna är så kallad deadstock – oanvända vintagekläder.
Instant gratification och oslagbar bekvämlighet. Den fysiska butiken har egenskaper som stärker dess ställning hos konsumenten. Här är tre sätt att använda dem.
E-handeln skapar nya möjligheter även för den fysiska handeln. Familjeföretaget hittar nya kunder via etableringar av pop up-butiker.