Startar ett program för entreprenörer och startups, från hela världen, som vill skapa framtidens lösningar.
Varumärket etablerades 2005 i New York. Nu öppnar den snabbväxande kedjan i den svenska citykärnan.
Arlanda vill erbjuda rolig och inspirerande shopping. Konceptet bygger på retail-as-a-service.
Minskat svinn och färre insatser. Efter en framgångsrik testperiod ska lösningen för självutcheckningen nu rullas ut i kedjan.
Skandinaviens första station med endast elladdning – och tillhörande butik – öppnar i ett strategiskt läge.
Stadium tar ett nytt steg i sin e-handelsstrategi genom att integrera en AI-baserad lösning för Retail Media.
En till ytan större sett nyhet kommer från Portugal. En etablering som blir mycket intressant att följa. Läge att packa för en inspirationsresa!
Så utvecklades svensk dagligvaruhandel under helåret 2024. Ny statistik visar även andelen e-handel och hur mycket ekologiskt som såldes.
Inom kort öppnar varumärket ett nytt flaggskepp där innovation ska möta interaktion.