This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
En fest tillägnad kunderna

En fest tillägnad kunderna

Modeaktören har gjort sig kända för storslagna influencerevent. Nu lanserar man ett nytt koncept, en fest som är tillägnad företagets kunder.

Forskning bakom hållbart modeprojekt

Forskning bakom hållbart modeprojekt

Nu öppnar en utställning där gränserna för "fast" och "slow" fashion utmanas med nya koncept för hållbar design. Bakom projektet ligger två års forskning.

Apples flaggskepp liknar en paradvåning

Apples flaggskepp liknar en paradvåning

Apple är kända för sina spektakulära butiker i storslagna lokaler. Det senaste flaggskeppet påminner om en paradvåning från svunna tider. 

Konsumenten vill ha kontroll

Konsumenten vill ha kontroll

Nordborna vill bestämma mer själva över kommunikationen från företag. De vill också att information anpassas efter individ. Det visar en ny studie.

Tuna Park satsar på matupplevelser

Tuna Park satsar på matupplevelser

Den nya galleriadelen på Tuna Park i Eskilstuna är nu invigd, och satsningen på smakupplevelser fortsätter.

Coop öppnar flaggskepp i Hagastaden

Coop öppnar flaggskepp i Hagastaden

Hösten 2019 kommer Coop att öppna en butik i Einar Mattssons fastighet Nova Park i framväxande Hagastaden i Stockholm.

Gränbystaden inviger södra delen

Gränbystaden inviger södra delen

Nu invigs Gränbystadens södra del som resulterar i ett större och bredare utbud med nya butiker, restauranger och kontor.

Ny infrastruktur i framtidens köpcentrum

Ny infrastruktur i framtidens köpcentrum

Nya förutsättningar sätter gamla affärsmodeller ur spel. Julie Villet, utvecklingsansvarig på Unibail-Rodamco-Westfield, beskriver framtidens köpcentrum. 

Online-to-offline för Atrium Ljungberg

Online-to-offline för Atrium Ljungberg

Integrerar e-handel i den fysiska miljön genom nytt service- och paketombudskoncept.

Ny destination vill bli största mötesplatsen

Ny destination vill bli största mötesplatsen

Planeringen för ett nytt flaggskepp inom handel, hotell och upplevelser har dragit igång. "Målet är att bli regionens största mötesplats".