This category can only be viewed by members. To view this category, sign up by purchasing Medlemskap Pro 1 år, Medlemskap Pro 6 mån, Medlemskap Expert or Stadsguide Warszawa.
Tretorns nya team ska lyfta upplevelsen

Tretorns nya team ska lyfta upplevelsen

Tretorn gör en stor satsning med fokus på att stärka upplevelsen kring varumärket. Ett nytt team ska integrera produktutveckling, design och marknadsföring.

Se bilderna från Kongahälla Center

Se bilderna från Kongahälla Center

Ambitionen är att skapa en ny mötesplats. Inspiration har man hämtat från ett annat historiskt möte som inträffade för mer än 1 000 år sedan. Se bilderna här!

I dag öppnar Kongahälla Center

I dag öppnar Kongahälla Center

Efter närmare tre år av byggnation är det i dag dags för Grand Opening av Kongahälla Center i Kungälv.

Detta vill kunden se på produktsidan

Detta vill kunden se på produktsidan

Kundens förväntningar på onlineupplevelsen förändra snabbt. Man vill se fler bilder och filmer och få snabba svar på sina frågor – direkt på produktsidan.

Lågpriskedjan testar nytt citykoncept

Lågpriskedjan testar nytt citykoncept

Lågpriskedjan har öppnat ett nytt cityformat. Erbjudandet är utformat för att passa storstadskunder utan bil.

Pop up-truck inspirerad av 80-talet

Pop up-truck inspirerad av 80-talet

I samband med lanseringen den nya kollektionen placerade kedjan nyligen en pop up-truck på Norrmalmstorg i Stockholm. Den lastade man sedan full med 80-talskänsla.

”Flytta fokus från material till process”

”Flytta fokus från material till process”

Forskarnas slutsats för mer hållbart mode: ”Vi måste flytta fokus från material till process”. Transparens i produktionskedjan bör prioriteras enligt nya rapport.

Här får kunden bäst mottagande

Här får kunden bäst mottagande

Svensk retail har blivit bättre på merförsäljning och att hälsa på sina kunder. Det visar en internationell studie. Men bäst mottagande får man i ett annat land.

Disney öppnar café i modekedjans flaggskepp

Disney öppnar café i modekedjans flaggskepp

Kedjan öppnar den 11 april sin hittills största butik. Nu har man släppt fler detaljer kring sitt erbjudande – det liknar allt mer en fullvärdig destination.

Kika in i världens största Lushbutik

Kika in i världens största Lushbutik

I en tid då förnyelse behövs mer än någonsin, är tanken att den nya destinationsbutiken ska ge mer innovativa, kreativa och personliga upplevelser. Se bilderna här!