Tretorn gör en stor satsning med fokus på att stärka upplevelsen kring varumärket. Ett nytt team ska integrera produktutveckling, design och marknadsföring.
Ambitionen är att skapa en ny mötesplats. Inspiration har man hämtat från ett annat historiskt möte som inträffade för mer än 1 000 år sedan. Se bilderna här!
Efter närmare tre år av byggnation är det i dag dags för Grand Opening av Kongahälla Center i Kungälv.
Kundens förväntningar på onlineupplevelsen förändra snabbt. Man vill se fler bilder och filmer och få snabba svar på sina frågor – direkt på produktsidan.
Lågpriskedjan har öppnat ett nytt cityformat. Erbjudandet är utformat för att passa storstadskunder utan bil.
I samband med lanseringen den nya kollektionen placerade kedjan nyligen en pop up-truck på Norrmalmstorg i Stockholm. Den lastade man sedan full med 80-talskänsla.
Forskarnas slutsats för mer hållbart mode: ”Vi måste flytta fokus från material till process”. Transparens i produktionskedjan bör prioriteras enligt nya rapport.
Svensk retail har blivit bättre på merförsäljning och att hälsa på sina kunder. Det visar en internationell studie. Men bäst mottagande får man i ett annat land.
Kedjan öppnar den 11 april sin hittills största butik. Nu har man släppt fler detaljer kring sitt erbjudande – det liknar allt mer en fullvärdig destination.
I en tid då förnyelse behövs mer än någonsin, är tanken att den nya destinationsbutiken ska ge mer innovativa, kreativa och personliga upplevelser. Se bilderna här!