Kedjan lanserar ett nytt AI-verktyg som ska göra det enklare att välja vin på plats i butik.
Minskat svinn och färre insatser. Efter en framgångsrik testperiod ska lösningen för självutcheckningen nu rullas ut i kedjan.
Kassalöst och friktionsfritt dygnet runt. Kedjan erbjuder enkla och intuitiva köp med sitt obemannade koncept.
Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.
Den obemannade butiken är öppen alla dagar dygnet runt. ”Vi är övertygade om att olika platser kräver olika lösningar”.
Röststyrning ett exempel på hur varumärket investerar i teknik som förbättrar kundupplevelsen i alla shoppingkanaler.
Självutcheckning har positiv inverkan på butikens varumärke – om den används rätt. Här är fyra faktorer för en framgångsrik implementering.
En ny typ av osynliga streckkoder testas nu av kedjan. Men gör det för att snabba på registreringen av varor – men även för att minska stölderna.