”Vi vill vara exakt där kunden vill att vi ska vara. Det vill säga online, i butik eller till och med i hemmet”.
H&M vill utforska möjligheterna inom hyrtjänster i en uppkopplad och digitaliserad modeindustri.
Digital marknadsplats anpassas för att bli mer lättanvänd för äldre konsumenter.
Brittiska dagligvarukedjan Tesco har nu öppnat sin första skarpa butik med kassalös teknik.
Ikea rullar ut ett nytt sätta att registrera sina varor via kedjans mobilapp.
Erbjuder en butiksupplevelse laddad med driven arkitektur och hållbarhet. ”Nödvändigt med förnyelse”.
Intresserade kan boka ett besök av företagets rullande showroom. Syftet är att skapa långsiktiga kundrelationer.
H&M testar Virtual Fitting. Tekniken kan i förlängningen påverka sortiment och produktion.
Bjuder på inspiration, intervjuer, korta kurser – samt möjlighet att köpa produkterna.
Snart öppnar Stockholm citys ”snabbaste pantmottagning”.