Kedjan satsar stort i gränshandeln tillsammans med Olav Thon Gruppen. Töcksfors Shoppingcenter står näst på tur där man etablerar en butik på 1 350 kvadratmeter.
Under våren öppnar Babor sitt första upplevelsebaserade flaggskepp i Sverige. Butiken kommer att ha en yta på 260 kvadratmeter fördelat på två plan.
Mitsubishi har öppnat en Concept Store i köpcentrumet. "Vår ambition är att skapa ett upplevelsecenter för Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid".
Svensk design, mer shopping och lyxigt fika. Birka Cruises har invigt sitt nya upplevelsedäck
Den 28 februari lanserar KappAhl ett nytt butikskoncept. Då premiäröppnar barnbutiken KappAhl Kids i Ringen på Södermalm i Stockholm.
Kedjans hypermarket har förvandlats till en destination för matälskare. I fokus står mat och socialt umgänge. Alla aspekter av kundupplevelsen har designats.
I dag öppnar en nyskapande deli i det prisbelönade projektet. "För att vara en ledande bostadsutvecklare krävs mer än bra bostäder".
Nyligen lanserade den fysiska butiken en kaffebar i mitten av lokalen. Det har bidragit till att kunderna stannar längre, och att nya hittar till butiken.
Under drygt 40 års tid har man sålt ekologiska dagligvaror och uppmuntrat till ett mer hälsosamt liv. Nu har kedjan öppnat sin 50:e butik och fler år på gång.
Sabis Fältöversten är en av Sveriges mest prisbelönta matbutiker. Nu lanserar man ett nytt koncept i köpcentrumet vid Karlaplan i Stockholm.